Podzimní zastavení - seznámení s prostředím školky,rozvoj základních společenských návyků a pozitivních citů k sobě a okolí.Citové vnímání okolního prostředí a přírody prostřednictvím všech smyslů,uvědomění si a vnímání změn v přírodě.Utváření kvalitních postojů k zdravému životnímu stylu,osvojení si dovedností důležitých k podpoře zdraví.
Zimní zastavení - posilování mezilidských vztahů,rozvoj úcty k tradicím,porozumění aktuálním citovým prožitkům a slavnostním náladám.Objevování různých kombinací počasí,uvědomění si,jak ovlivňuje naše zdraví a bezpečnost.Stimulování předpokladů dětí pro rozvoj jejich vzdělávacích schopností hravou formou,rozšiřování způsobů jejich uvažování.
Jarní zastavení - uvědomění si a citové vnímání změn v přírodě související s probouzením jara,posilování vlastní zodpovědnosti ve vztahu k přírodě.Citové prožívání jarních svátků,zvyků a tradic.Rozvíjení kladného vztahu ke zvířatům.Vytváření kladného postoje ke kulturnímu děddictví,posilování vztahu k rodině.
Letní zastavení - vytváření povědomí o vlastní sounáležitosti se světem,živou a neživou přírodou,lidmi,společností.podporování sebedůvěry a tolerance k druhému.Oslava dne dětí,slavnostní rozloučení se školáky.Upevňování základních pravidel bezpečného chování v dopravních situacích.